Regulamin użytkowania


1. Użytkownik ma dostęp do listy produktów dostępnych na stronie internetowej.

2. Produkty dostępne w platformie są jedynie pomocą dla użytkownika, ale nie mogą być traktowane jako odpowiednik realnego produktu.

3. Mimo dołożenia wszelkich starań produkty dostępne na stronie mogą różnić się od realnego produktu, kolorem, proporcjami jak i w niektórych przypadkach wzorem.

4. Produkty dostępne na stronie nie prezentują realnego dostępnego stanu magazynowego i w niektórych sytuacjach może się okazać, że produkt dostępny na stronie nie jest dostępny w magazynie.

5. Dostawy realizowane są za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej.

6. Zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej wysłane zamówienia obowiązuje 3 dniowy termin dostarczenia, jednak w większości przypadków towar dostarczany jest po dwóch dniach.

7. Przesyłka powinna być sprawdzona w obecności kuriera i w przypadku widocznych uszkodzeń wynikających z transportu powinien być sporządzony protokół reklamacyjny zgodny z regulaminem firmy kurierskiej w momencie otrzymania przesyłki. Protokoły sporządzane w innym terminie nie będą uwzględnianie jako reklamacyjne i firmy kurierskie nie będą uwzględniały reklamacji.

8. Zamówiony towar nie podlega zwrotowi.

9. Zgłoszenie reklamacji zakupionego towaru powinno nastąpić niezwłocznie.

10. Maksymalny termin zgłoszenia reklamacji wynosi 2 lata od momentu zakupu - liczone od daty wystawienia dokumentu sprzedaży.

11. Reklamowany towar powinien być zabezpieczony (folia, karton) na czas dostarczenia do firmy.

12. Każdy reklamowany towar musi zawierać osobne zgłoszenie reklamacyjne (5 belek = 5 zgłoszeń reklamacyjnych).

13. Druk zgłoszenia reklamacyjnego dostępny jest pod tym LINKIEM.

14. W przypadku braku możliwości pobrania druku reklamacyjnego, druk może być sporządzony własnoręcznie przez Kontrahenta i musi zawierać następujące informacje:
Numer dokumentu zakupu.
Data dokumentu zakupu.
Pełny kod towaru, zawierający szerokość i kolor.
Ilość reklamowanych metrów
Powód reklamacji wraz z oznaczeniem opisanego problemu bezpośrednio na zakupionym towarze.
Osoba sporządzająca zgłoszenie reklamacyjne.
Oznaczenie Kontrahenta tworzącego zgłoszenie reklamacyjne - pieczątka firmowa.

15. W przypadku uszkodzeń w transporcie przesyłka obowiązków musi być sprawdzona w obecności kuriera i w przypadku widocznych uszkodzeń wynikających z transportu należy sporządzić protokół reklamacyjny zgodny z regulaminem firmy kurierskiej w momencie otrzymania przesyłki. Protokoły sporządzane w innym terminie nie będą uwzględnianie jako reklamacyjne i firmy kurierskie nie uwzględniają reklamacji.